Loading...

Reklamace

 


KONTROLA ZÁSILKY


I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:

 


 

Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:

  1. Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
  2. Vnější obal zásilky je v pořádku
     

     


JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

 

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Česká pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Vyjímku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.
     

Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 


JAK NÁS INFORMOVAT O REKLAMACI


Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky, prostřednictvím emailu na reklamace@procentov.cz, nebo prostřednictvím online formuláře níže na stránce. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat. Dále je velmi důležité v případě reklamace uchovat štítek s označením výrobku z obalu.


REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ



Poznámka: maximální velikost souboru je 256 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Poznámka: maximální velikost souboru je 256 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Poznámka: maximální velikost souboru je 256 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Poznámka: maximální velikost souboru je 256 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Poznámka: maximální velikost souboru je 256 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Přihlášení k newsletteru

Pravidelná dávka inspirace na váš e-mail

Přihlášením souhlasíte se pravidly Zásady ochrany osobních údajů